الخميس 18 يوليو 2024 مـ 05:28 صـ 11 محرّم 1446 هـ
مصر 24
رئيس مجلس الإدارةكمال أبو زيدرئيس التحريرمحمد الجباليالمشرف العامأبو الحجاج العماري
فيديو.. ”الجندي” يكشف تحديات مستقبل السياحة في مصر والشرق الأوسط فيديو.. انفراد لـ”سفير سياحي”: بدء صرف تعويضات المتضررين من إفلاس FTI العماري لـ”سفير سياحي”: العنصر البشري يمثل العمود الفقري للسياحة المصرية البطوطي لـ”سفير سياحي”: تأثير إفلاس شركة FTI الألمانية على السياحة المصرية محدود فيديو.. ”سفير سياحي” يستعرض سحر الوادي الملون: تجربة لا تُنسى في قلب سيناء فيديو.. ”سفير سياحي” يعود على قناة الشمس: انطلاقة نارية وكواليس التغيير الوزاري خبير اقتصادي يحذر من خطر يواجه مصر بسبب زيادة أعداد اللاجئين التطبيق خلال ساعات.. مواعيد غلق المحلات الجديدة ترشيدا لاستخدام الطاقة للثانوية العامة.. تعرف على الإجراء القانوني تجاه واضعي امتحان الفيزياء تنقلات إعلامية جديدة| عزة مصطفى تلتحق بقناة الحياة.. ومحمد شردي ينتقل لـ ON الزمالك يعلن رسميا تجديد عقد محمد صبحي 4 مواسم بعد انتهاء أزمة الرخصة.. الزمالك يشارك في الكونفدرالية الإفريقية

كان بيرسل صوري الخاصة لكل اللي حواليا.. فتاة عن زوجها: رماني واتجوز على عفشي

إنجي سعيد وزوجها
إنجي سعيد وزوجها

تصدرت فتاة تدعى إنجي سعيد ترند فيسبوك، وذلك بعدما نشرت بوست تهنئ فيه زوجها على زواجه للمرة الثانية قائلة: ألف مليون مبروك لأبو بناتي على جوازه الثاني من وقت ما كنت على ذمته، ويا رب عقبال مشوف ولادكم كدا، بس أبقى غير دبلتي عشان دي قديمة.

سيدة تهنئ زوجها بزوجته الثانية

وقالت في بوست آخر: لما واحد يقول في حق مراته أبشع كلام وتوصل إنه يشكك في نسب بناته ليه، ويرميني بعد ما حافظت عليه وعلى بيته وأنزل واشتغل في المصانع واتبهدل من ورا أهلي عشان أسنده والبيت يعمر.

وأضافت: كان بيتفق مع أمه عليا وياخد صوري في بيتي اللي ببعتهاله وأنا مراته ويبعتوها لكل اللي حواليا من أكونتات فيك، لما يحرمني من بناتي ست شهور لا بشوفهم ولا ألمح واحدة فيهم، وكل كام يوم يعشمني يجيب لي بناتي أشوفهم وميجبهمش، ويقول لي أصل أمي هتزعل وأمي حالفة عليا.

وتابعت: لما يسيب بيته بالشهور من غير جنيه، وكل شهر يقولي أصل مديون أصل عليا فلوس، لما يقعد مع مراته ويسجلها عشان يسمع الهانم، لما تبقى بنته تعبانة وعندها جفاف وبتموت مني وهو نايم يقولي اتصرفي وأنا أجري على المستشفيات، ولما جرحي بتاع الولادة يعمل مايكروب والدكتورة تقولي انزلي دلوقتي المستشفى وآجي أصحيه ميرضاش ويقولي الصبح، وبيتي كان بيبقى فاضي بعمل لبناتي ماية بسكر عشان مفيش فلوس وهو بيلبس برندات يا حضرات.

وأشارت: في الآخر يطلع متجوز عليا، طب ياسيدي طلقني، وسبني في حالي، متجوزها على عفشي حضرتك.