الأحد 5 مايو 2024 مـ 09:24 مـ 26 شوال 1445 هـ
مصر 24
رئيس مجلس الإدارةكمال أبو زيدرئيس التحريرمحمد الجباليالمشرف العامأبو الحجاج العماري

بسبب فنانة شهيرة.. خناقة طاحنة بين منة شلبي وأسما إبراهيم على تويتر

منة شلبي وريهام عبدالغفور
منة شلبي وريهام عبدالغفور

بسبب فنانة شهيرة.. خناقة طاحنة بين منة شلبي وأسما إبراهيم على تويتر... انتقدت الفنانة منة شلبي سؤال الإعلامية أسما إبراهيم لريهام عبدالغفور وذلك أثناء استضافة ريهام عبدالغفور في برنامج “حبر سري” بقناة القاهرة والناس.

ووجهت الإعلامية أسما إبراهيم سؤال ل ريهام عبدالغفور ببرنامج "حبر سري" قائلة: "تقري وتعترفي إن منة شلبي سبقتك بخطوات كتير أوي".

 

وردت ريهام عبدالغفور: "اعترف جدا.. منة شلبي دي حبيبة قلبي، أنا من أشد المعجبين بيها وأنا بحبها وبحترمها جدا فنيا وإنسانيا وبحترم التطور اللي حصلها على كل المستويات وبتمنالها كل التوفيق في مسلسلها"

 

وفي نفس السياق انتقدت منة شلبي سؤال أسما إبراهيم الموجه لريهام عبدالغفور وكتبت عبر تويتر "عيب اوي الاسئله اللي من النوع ده حقيقي عيب ????ريهام فنانه كبيره جدا واحنا مش ف سباق احنا كلنا بنكمل بعض مش بننافس بعض! عيب".

وردا على تعليق منة شلبي كتبت الإعلامية أسما إبراهيم عبر تويتر"بعيدا عن الطريقة والعيب واللي مش عيب في السؤال الموجه للجميلة ريهام عبد الغفور، ما كانش مقصود التقليل من المبدعة ريهام عبد الغفور بالسؤال ده خصوصا أنها محققة نجاح كبير شايفينه ولامسينه"

وتابعت" الغرض من السؤال ما كانش خبيث قد ما هو إشادة بتاريخ منة شلبي وتحفيز ريهام عبد الغفور للاستمرار في صعودها ونجوميتها اللي اتأخرت لأسباب ملهاش علاقة بروعة اداءها ولا بموهبتها الكبيرة، وبأكد أن كل التقدير والاحترام لريهام عبد الغفور وان مش مقصود تماما اللي وصلك او اللي بتحاولي توصليه من ردك"