الإثنين 6 مايو 2024 مـ 12:37 مـ 27 شوال 1445 هـ
مصر 24
رئيس مجلس الإدارةكمال أبو زيدرئيس التحريرمحمد الجباليالمشرف العامأبو الحجاج العماري

العلمين الجديدة: مدينة عالمية على أرض مصرية وتشعر أنك في عالم تاني (فيديو)

مدينة العلمين الجديدة
مدينة العلمين الجديدة

العلمين الجديدة: مدينة عالمية على أرض مصرية وتشعر أنك في عالم تاني (فيديو).. عبر جمهور مدينة العلمين الجديدة عن سعادته بتواجده بالمدينة من أجل الاستمتاع بالأجواء والمهرجان، حيث قالت شيرين :"حضرت مع زوجى والابناء لمشاهدة حفل الفنان تامر حسنى، كما أتينا فى السابق لحفلات عمرو دياب وجميع الحفلات.

https://web.facebook.com/watch/?v=318773327380140&extid=WA-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&mibextid=HSR2mg&ref=sharing&_rdc=1&_rdr

ودعت شيرين فى لقاء مع الإعلامية إيمان عز الدين بكاميرا قناة cbc، الجمهور لزيارة العلمين قائلة :"تعالوا زوروها علشان جوها رائع تحس إنك فى عالم تانى من أماكن جميلة ومنظر البحر خلاب"، مضيفة انا حبيت المكان وسأقضى الإجازة المقبلة فى نفس المكان، ومصر فيها حاجات كتير حلوة".

ولفت الزوج "سنستمتع بالعلمين لمدة أسبوع، مؤكدا أنها جميلة اتعملت من لا شئ، مدينة عالمية على أرض مصرية، تضاهى دبى. وقالت روان:"هذه الأجواء أكثر مما تخيلت والأماكن جميلة، والحفل لايف على الشاشات فى الكافيهات، وأحب أغنية "حلو المكان" من تامر حسنى، مناشدة الجميع: "تعالوا زورا العلمين علشان اللى هتلاقوه هنا مش هتلاقوه فى أى بلد فى العالم والأجواء مختلفة وكل حاجة ليها روح تانية والناس جميلة والتصوير روعة".