الثلاثاء 23 أبريل 2024 مـ 10:59 مـ 14 شوال 1445 هـ
مصر 24
رئيس مجلس الإدارةكمال أبو زيدرئيس التحريرمحمد الجباليالمشرف العامأبو الحجاج العماري

برلنتي تعلن الحرب على سعد الصغير بفيديو لطليقته الأولى الراقصة شمس

برلنتي عامر والراقصة شمس
برلنتي عامر والراقصة شمس

لازالت أزمة سعد الصغير وطليقته برلنتى عامر حديث السوشيال ميديا وخاصة بعد نشر برلتني فيديو لسعد الصغير على صفحتها الشخصية ويظهر فيها متوسلا لها من أجل أن يعود لها.

وعلى الرغم من تكرار نفى سعد الصغير لكلام برلنتي على صفحته الشخصية، تقوم برلنتي على الجانب الآخر بنشر العديد من الفيديوهات لتؤكد حقيقة موقفها، واتهام سعد بمطاردتها.

مفاجأة برلنتي لسعد الصغير

 

وبدأت برلنتى الحرب على سعد الصغير من خلال صفحتها الشخصية بموقع الصور الشهير انستجرام، بنشر فيديوهات مختلفة لكتشف أكاذيبه على حد وصفها ، وأخيرا قامت بإعادة نشر فيديو كانت طليقة سعد الأولى الراقصة شمس نشرته عبر صفحات السوشيال ميديا تتهمه فيه بأنه قام بتصويرها عارية من أجل ابتزازها.

وعلقت برلنتى على نشرها للفيديو عبر صفحتها الشخصية قائلة: دة أول تعليق مني الناس خلاص مش هتصدق تاني يا سعد وقولتلك البلد دلوقتي فيها قانون وأنت جربت قبل كدة لما غلط ونزلت الحبس علشان غلط.

وأضافت: دي جوازاتك لازم تخلص بمصايب وفضايح وكدب ومشاكل أنا مش هرد علي راجل كبير في السن مش عارف حتي يتكلم كلمتين قدام الناس ودة من حجات كتير اللي بتاخدها و أنا طلبت التحليل ليك في القضية شوف التعليقات اللي عندك الناس كلها عرفتك علي حققتك.

سعد الصغير يرد على برلنتي عامر

 

وقال سعد الصغير من خلال بث مباشر عبر صفحته الرسمية بفيسبوك :" سكت كتير عليها والناس ظلمونى بسببها ، ومش هتكلم بأسلوبها دى وحدة لسه خارجة من الحبس".

 

وأوضح سعد الصغير من خلال البث المباشر: مسمهاش برلتنى عامر اسمها هدير من قرية زفتة" ، مضيفا حرام أنا عندى عيال والناس بتتكلم".

 

تصريحات برلنتي ضد سعد الصغير

 

وكشفت الفنانة برلنتي عامر، خلال لقاء لها لبرنامج "تفاصيل"، عبر فضائية "صدى البلد 2"، تقديم الإعلامية “نهال طايل”، عن تفاصيل الاعتداء عليها من قبل طليقها المطرب سعد الصغير، وأبرز الخلافات التي كانت معه.

 

وإليكم أبرز التصريحات

 

كشفت الفنانة برلنتي عامر، طليقة المطرب سعد الصغير، عن تفاصيل خلافها الأخير معه، معلقة “أنا كنت قاعدة مع سعد الصغير في الفيلا، وفجأة حدث خلاف وتعدى عليا بالضرب، وشدني من شعري وقالت : “كلمت أمي وأختي وأول ما جم شتم وقال ألفاظ وركبت مع والدتي العربية ، وفجأة سعد الصغير جه ورانا بسرعة بعربيته وخبط فينا ومسك الطوب وحدفه على أزاز العربية بتاعتنا وأختي دماغها اتفتحت لما كسر أزاز العربية”